سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کاش تازیانه هایی بر سر یارانم بود تا در حلال و حرام تفقّه می کردند . [امام صادق علیه السلام]

عشق بی همتا

Powerd by: Parsiblog ® team.
اگه بره...........(شنبه 88 تیر 20 ساعت 11:51 عصر )

اون روز از پشت شیشه نیگاش میکردم اروم و بی صدا مثله فرشته ها خوابیده بود منم ایستادم و نیگاش کردمو یاد گریه هامون افتادم یاد روزای خوبی که با هم بودیم و اونقدر گریه کردم که سرم گیج رفت و افتادم همونجا و صبح خودمو رو تخت بیمارستان پیدا کردم تو رو خدا واسش دعا کنید اگه بره دیگه زندگی واسم معنی نداره



  • کلمات کلیدی :
  • » عاشق تر از مجنون
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    آغوشی که برای من هیچ جایی نداشت ..
    عروسی
    مال من باش
    چگونه بی تو
    یک دم از خیال من
    دعا میکنم دستانت همیشه از حرارت عشق
    اگه بره...........
    گر میسر نشود
    گل پشت و رو ندارد
    تو شدی دنیایم
    هیچ وقت از پیشم نرو
    بی تو هرگز
    عشق از تو نانی مقدس میسازد
    عشق بی همتا
     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 0  بازدید
    بازدیدهای دیروز: 3  بازدید
    مجموع بازدیدها: 24858  بازدید
    [ صفحه اصلی ]
    [ پیام‌رسان ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ پارسی بلاگ ]
    [ درباره من ]

    عشق بی همتا
    عاشق تر از مجنون
    یه دانشجوی عاشق دیوووووووونه که جونشم میده واسه عشقش و حرف هیچ کس واسش مهم نیس فقط خودش و عشقش
    » لینک دوستان من «
    » لوگوی دوستان من «



















    » موسیقی وبلاگ

    «
    » اشتراک در خبرنامه «