سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] کسى که ارج خود نشناخت جان خود را باخت . [نهج البلاغه]

عشق بی همتا

Powerd by: Parsiblog ® team.
گل پشت و رو ندارد(شنبه 88 خرداد 9 ساعت 6:17 عصر )

از عشق من به هر سو در شهر گفتگویی ست

من عاشق تو هستم این گفتگو ندارد

جز وصف پیش رویت در پشت سر نگویم

رو کن به هر که خواهی گل پشت و رو ندارد



  • کلمات کلیدی :
  • » عاشق تر از مجنون
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    آغوشی که برای من هیچ جایی نداشت ..
    عروسی
    مال من باش
    چگونه بی تو
    یک دم از خیال من
    دعا میکنم دستانت همیشه از حرارت عشق
    اگه بره...........
    گر میسر نشود
    گل پشت و رو ندارد
    تو شدی دنیایم
    هیچ وقت از پیشم نرو
    بی تو هرگز
    عشق از تو نانی مقدس میسازد
    عشق بی همتا
     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 2  بازدید
    بازدیدهای دیروز: 10  بازدید
    مجموع بازدیدها: 24857  بازدید
    [ صفحه اصلی ]
    [ پیام‌رسان ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ پارسی بلاگ ]
    [ درباره من ]

    عشق بی همتا
    عاشق تر از مجنون
    یه دانشجوی عاشق دیوووووووونه که جونشم میده واسه عشقش و حرف هیچ کس واسش مهم نیس فقط خودش و عشقش
    » لینک دوستان من «
    » لوگوی دوستان من «



















    » موسیقی وبلاگ

    «
    » اشتراک در خبرنامه «